سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 15070
کل یادداشتها ها : 12
خبر مایه


این هفته قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید ارتباط تلفنی خود را طوری تنظیم کنید که خط تلفن‌تان اشغال نشود؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما، می‌توانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید.

این هفته قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید ارتباط تلفنی خود را طوری تنظیم کنید که خط تلفن‌تان اشغال نشود؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما، می‌توانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی یا کال ویت را داشته باشد.
بدین منظور:

1 - از منوی Start وارد Control Panel شوید. 2 - سپس وارد Network Connections شوید. 3 - ارتباطی که با آن به اینترنت وصل می‌شوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید، سپس Properties را انتخاب کنید4 - در پنجره باز شده به تب Advanced رجوع کنید. 5 - از قسمت پایین، دکمه Settings را برگزینید. 6 - در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید. 7 - باز هم در پنجره جدید، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید. 8 - در پایان تمام پنجره‌ها را OK کرده و خارج شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ